måndag 23 januari 2017

Bloggstatistik



Det har nu gått fyra år sedan jag startade min dagbok Grazing Lady. Syftet var helt enkelt för att dokumentera och trigga mig till dels utveckla mig som investerare samt att driva mig själv till att spara undan väldigt stora belopp varje enskild månad. Min egna uppfattning är att jag klarat mig igenom dessa år med beröm godkänt.

Som en bonus så har jag haft en del läsare under åren, vilket är kul samt motiverande. Jag har nu passerat 500 000 sidvisningar, det har vida överträffat mina blygsamma förväntningar. Helt otroligt.




Tack till samtliga läsare.


14 kommentarer:

  1. Wow! Gratis! Tack för en trevlig blogg.

    Mvh

    Egon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Egon, det var snällt sagt och tack detsamma.

      Mvh
      /GL

      Radera
  2. Grattis, fina siffror. Det tar nog ett tag innan man själv är där.
    Hoppas du fortsätter blogga i framtiden också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack MfN, det är alltid kul med värmande kommentarer. Jag fortsätter nog med dagboken ett tag till, så långe man är motiverad så. Skall kika in på din sida.

      Mvh
      /GL

      Radera
  3. Grattis!! Bra jobbat och tack för trevlig blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Det var snällt sagt.

      Mvh
      /GL

      Radera
  4. Grattis och tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera
  5. 4 år svischar förbi fort. Jag tycker det är kul och intressant att följa din blogg och förstår varför så många andra gör det också. Som Hernhag skulle sagt: Må utdelningstrenden vara med dig =)

    Mvh petrusko

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det var snällt sagt och detsamma till er. Ja tiden går med blixtens hastighet, speciellt nu när man har barn. Ser fram emot att så småningom vara i er position gällande att äga sin tid. Grattis och bra jobbat :)

      Mvh
      /GL

      Radera
  6. Grattis till 500 000 :) Har följt dig flera år och ska fortsätta så. Mvh Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Slimis, ser att du numera är diversifierad i din koncentrerade portfölj :)

      Mvh
      /GL

      Radera
  7. Härligt! Får man fråga hur intäkterna ser ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får :) Jag kan säga så mycket, som att jag inte är halvvägs än, till att tjäna in det jag har lagt på min laptop när jag startade bloggen. Någon hundring i månaden brutto. M.a.o. Inget man blir rik på.

      Mvh
      /GL

      Radera