måndag 13 juli 2020

Fullinvesterad i Hufvudstaden A



Idag tog jag in en sista stek i Hufvudstaden A, jag köpte in ytterligare 500 st aktier i detta fastighetsbolag. Nu är jag nöjd med mina 2 000 st aktier och kommer inte att fylla på med fler, utan nu kommer jag fokusera på andra case. Inte det lättaste kan tilläggas, trägen vinner till slut.

Är inne på sista arbetsveckan, vilket känns underbart. Längtar ner till Spanien, då värmen på Västkusten lyser med sin frånvaro. Känns skönt med solgaranti och 30 grader under 4 goa veckor.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det fint i Spanien. Längtar också till vår lägenhet där. Vi tar inte risken att resa just nu. Vill inte bli fast i en lock down.

    SvaraRadera
  2. Tackar :). Förstår att ni längtar, tror dock att möjligheten att fastna i en lockdown är väldigt liten.

    Mvh
    /GL

    SvaraRadera