måndag 23 juli 2018

Portföljen går fullständigt bananas



Min portfölj har spårat ut fullständigt, senaste månaden är den upp 14 %. Detta hör verkligen inte till vanligheterna, men det är mina innehav som jag är fullinvesterad i som har spårat ur.

Jag har en stor del av portföljen som består av Evo, Betsson, Leo samt mitt illikvida innehav. Det är kul när det rör på sig när man väl har en rejäl position.

Det kan mycket väl gå ner när som helst, men när portföljen tokrusar samtidigt som man har semester i Spanien kan man inte klaga allt för mycket. Snart dags att fira med lite bubbel.

2 kommentarer:

  1. vad är ditt illlikvida innehav?

    SvaraRadera
  2. Anonym, Tack för din trevliga kommentar. Ledsen, men det är just av den anledningen jag inte vill gå ut med vilket innehav det är.

    SvaraRadera