Som en bonus så har jag haft en del läsare under åren, vilket är kul samt motiverande. Jag har nu passerat 500 000 sidvisningar, det har vida överträffat mina blygsamma förväntningar. Helt otroligt.
Tack till samtliga läsare.
Syftet med denna dagbok är att dokumentera våra framsteg mot en tid, då vi förhoppningsvis själva kan bestämma vad vi vill göra utan att vara beroende av ett lönebesked den 25:e varje månad.