lördag 25 juni 2016

Utdelning Betsson



Det fortsätter att dugga tätt med utdelningar. Betsson var generösa och delade ut 1 218 kronor netto. Vi är nu inne på 2:a veckan av vår semester och befinner oss på en magisk plats i Asien men en utsikt att dö för, fantastisk mat och god dryck. 

Man kan sammanfatta vår start på semestern som att de verkligen har överträffat våra högt ställda förväntningar och lite till. Det är inte helt osannolikt att det kan uppstå en del köplägen på börsen om en månad när vi är åter i Sverige. Det känns skönt för det finns en hel del likvider som önskar en "arbetsgivare".


4 kommentarer:

  1. Härligt GL!
    Ha en fortsatt skön semester och se till att njuta max!

    Allt gott
    /DanielWikstrom.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Daniel,

      Jag vill lova att vi njuter till fullo :)
      Med vänlig hälsning,
      GL

      Radera
  2. Låter härligt med er semester! Fårman fråga var ni befinner er? Mvh

    SvaraRadera
  3. Hej FO,

    Starten på den semester är helt fantastisk, förmodligen blir resterande del åtminstone lika bra.
    Jag berättar gärna vad vi är. Ni kan nå mig på grazingladyattgmail.com. Tyvärr hittar jag ej er mailadress. Vill inte berätta resplanen offentligt tyvärr, pga av att jag vill behålla min anonymitet.

    Med vänlig hälsning,
    GL

    SvaraRadera