tisdag 29 mars 2016

Inköp Hennes & Mauritz



Det börjar bli lite tjatigt, men nu var det dags igen. Jag köpte in 67 stycken aktier i Hennes & Mauritz, priset som jag betalade denna gång var 266,70 kronor per aktie. Det totala antalet uppgår idag till 723 stycken i detta trevliga bolag.

Jag skall försöka jobba upp mig till 1 000 aktier och sedan blir det en paus till den (förhoppningsvis) är nere kring 230-kronorsnivån, då slår jag till med ytterligare 1 000 stycken på ett bräde. Ja, ja, vi får se om den kommer ner till de nivåerna.


4 kommentarer:

  1. Jag vill också köpa aktier i H&M, men jag vill inte ha aktier i samma bolag som alla andra. Hjälp mig! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen Daniel, men den pucken får du ta själv :)

      Radera
  2. Känner igen det där. :) Jag börjar bli uttråkad av att köpa SHB A men nu har jag nått vägs ände för den här gången. Är sugen på H&M jag med men vill gärna ha den under 260 kr. Slår nog till hårt om jag får chansen. Lycka till med de nya aktierna!

    Mvh DF

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Didrik. Vi får hoppas den går ner under 260 kr i närtid :) God jaktlycka!

      Radera