lördag 1 juni 2019

Snart 1 miljon - ikväll smäller det...



Ser verkligen fram emot kl 21:00 ikväll, då går Champions Leauge finalen av stapeln. Mitt fantastiska Liverpool går upp mot Tottenham, en jämn match är att vänta, men jag håller tummarna och tror på en riktigt bra insats från vår sida.

Jag skriver denna dagbok för egen dokumentation egentligen, dels för att kunna hålla motivationen uppe under så många år innan jag kommer att nå fram till mitt mål. Men det är kul att se att så många hittat hit och läser emellanåt. Snart uppe i för mig galna 1 000 000 sidvisningar. Vill även passa på att tacka för samtliga kommentarer. Trevlig Lördag!




8 kommentarer:

  1. Såväl gällande bloggen som fotbollen: YNWA!

    Önskar Er allt gott!

    /Sofokles

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för det Sofokles.
      Ha en go Söndag. YNWA!

      Med vänlig hälsning,
      /GL

      Radera
  2. Grattis till Champion titeln. Den moraliska finalen var mot Barca!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Stefan,

      För många var det säkerligen den moraliska finalen. Dock så tror jag inte att Tottenhamfansen är av den uppfattningen. Fantastiskt att kunna vinna trots att spelet inte var någon höjdare direkt. Men det viktigaste var att bärga titeln.

      Med vänlig hälsning,
      /GL

      Radera
  3. STORT GRATTIS till såväl Champions League-titeln som till 1 000 000 sidvisningar! Jag gillar verkligen din blogg, keep up the good work!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tackar vi för :) Känns riktigt kul, speciellt Champions Leauge-titeln. Tusen tack även för de vänliga orden, det värmer.

      Med vänlig hälsning,
      /GL

      Radera
  4. Tackar :)

    Med vänlig hälsning,
    /GL

    SvaraRadera